wtorek, 11 kwietnia 2017

Otrzymałam do przetestowania kosmetyki firmy Iwoniczanka. Przyznaje, że zostałam bardzo mile zaskoczona. W skład kosmetyków wchodzi: płyn micelarny, peeling oczyszczający do mycia twarzy, krem wzmacniający oraz peeling do ciała.

Firma zajmuje się produkcją unikalnych leków i kosmetyków na bazie naturalnych surowców leczniczych wykorzystywanych w leczeniu uzdrowiskowym. Kosmetyki powstają na bazie iwonickiej leczniczej wody termalnej, która swoje działania zawdzięcza bogatej zawartości minerałów.

Na stronie Iwoniczanka znajdziecie ogromny wybór kosmetyków. Ceny uważam, że nie są zbyt wygórowane więc produkty są prawie na każdą kieszeń. Ja zdążyłam już przetestować dwa z nich, a mianowicie:










  • Płyn micelarny do oczyszczania skóry oraz demakijażu oczu i twarzy do skóry delikatnej, skłonnej do podrażnień. Muszę przyznać, kosmetyk jak najbardziej mi odpowiada. Płyn jest bardzo delikatny i faktycznie nie podrażnia skóry. Makijaż bardzo przyjemnie i łatwo się zmywa. Kosmetyk jest bardzo wydajny i niewielka ilość zmyje cały makijaż i oczyści skórę twarzy. Zapach płynu micelarnego jest raczej neutralny co jest dla mnie dodatkowym atutem. Moja opinia jest jak najbardziej pozytywna, jak dla mnie kosmetyk nie posiada żadnych wad. 

  •  Intensywnie nawilżający krem wzmacniający dla każdego rodzaju skóry odwodnionej. Krem można stosować na dzień jak i zarówno na noc. Konsystencja kremu nie jest ani za rzadka ani za gęsto. Bardzo dobrze rozprowadza się, a zapach jest bardzo delikatny przez co nie podrażnia. Już po pierwszym kremowaniu czułam różnicę. Skóra faktycznie jest bardzo dobrze nawilżona i znika uczucie napięcia. Kolejną zaletą jaką ma dla mnie krem jest to, że bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia efektu świecenia przez co idealnie nadaje się jako baza pod makijaż. W tym produkcie także nie znalazłam  żadnej wady, a testowanie jest samą przyjemnością. 
   


 W kolejnej recenzji opiszę pozostałe dwa kosmetyki, a dokładnie peeling oczyszczający do mycia twarzy oraz peeling do ciała. Mam nadzieję, że będę tak dobre i przyjemne w testowaniu jak płyn i krem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz