środa, 5 kwietnia 2017


Niedawno otrzymałam od firmy GAL do przetestowania w postaci kapsułek Calcium+Magnez. Niestety firma wysłała produkt z kończącym się terminem ważności. Postanowiłam napisać z reklamacją. Bardzo szybko odpowiedzieli i przeprosili za niedopatrzenie. W ramach przeprosin zaoferowali, że wyślą inny swój produkt. I tak właśnie dziś otrzymałam od GAL balsam do ciała z olejem wiesiołkowym oraz pomadkę ochronną z olejem wiesiołka. Muszę przyznać, że jestem bardzo mile zaskoczona gdyż nie spodziewałam się, aż tak miłych przeprosin :). Pomadkę oczywiście od razu przetestowałam i jest naprawdę godna polecenia. Bardzo mocno nawilża usta, a efekt utrzymuję się długo. Balsam także spełnił moje oczekiwanie. Skóra jest po nim mocno nawilżona i delikatna. Bardzo dobrze się rozprowadza i szybo wchłania. Konsystencja balsamu jest dość gęsta co jest kolejną zaletą balsamu. Kosmetyki są oparte na naturalnych składnikach. Jednym małym minusem balsamu to to, że nie pachnie, zapach jest neutralny. Z czystym sumieniem wystawiam bardzo pozytywną recenzję i polecam firmę GAL jak i ich produkty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz