środa, 12 kwietnia 2017

Chciałabym dziś zaprosić was na recenzje dwóch produktów firmy Iwoniczanka. Są to niestety już ostatnie produkty tej firmy jakie miałam okazję testować, a muszę przyznać, że było naprawdę przyjemnie.

Pierwszy z produktów to peeling oczyszczający do mycia twarzy przeznaczony do skóry delikatnej, normalnej i ze skłonnością do przetłuszczania. Peeling ma bardzo delikatny aczkolwiek przyjemny zapach i dość gęstą konsystencję co ułatwia oczyszczanie skóry. Jeśli chodzi o mnie ja wolę peelingi gruboziarniste, a ten niestety taki nie jest. Po prosiłam także znajomą o przetestowanie, która ma problemy z pękającymi naczynkami. Wszystko wskazuje na to, że nie jest on po prostu dla mnie. Znajoma była bardzo zadowolona. Zważywszy na to, że bardzo ładnie oczyszcza skórę, a nie podrażnia jej.
Uważam, że kosmetyk jest dobrej jakości i wart zainteresowania w szczególności dla osób z delikatną skórą i skłonną do podrażnień.


Drugim produktem jest peeling do ciała. Przyznaję, że jestem nim wręcz zachwycona. Jest on gruboziarnisty i pięknie pachnie. Skóra jest po nim naprawdę bardzo dobrze oczyszczona, a naskórek złuszczony. Największym atutem kosmetyku jest efekt nawilżenia jaki daje. Po spłukaniu na ciele zostaje delikatna lekko tłusta warstwa przez co miałam wrażenie jakbym dopiero co skończyła się balsamować. Pierwszy raz spotkałam się z takim peelingiem i naprawdę jestem bardzo zadowolona. Jak dla mnie jest to najlepszy kosmetyk firmy Iwoniczanka jaki miałam okazję przetestować.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz