niedziela, 30 kwietnia 2017

 Witam dziś chciałabym wam przedstawić pierwszy produkt firmy QPHARMA jaki już przetestowałam i jestem naprawdę zadowolona. Perskindol Active Classic Gel to żel na mięśnie i stawy o unikalnym dwustopniowym działaniu chłodząco-rozgrzewającym.
Preparat ma dość intensywny orzeźwiający zapach. Bardzo dobrze się rozprowadza na skórze, a w dodatku jest dość wydajny co jest kolejnym atutem. Żel bardzo szybko się wchłania przez co nie pozostawia efektu tłustej skóry i nie pozostawia śladu na ubraniach. Jeśli chodzi o mnie bardzo dobrze się sprawdza i uśmierza ból. Ja osobiście mam problem z bolącymi rękoma więc używam go na co dzień. Preparat sprawdza się i działa faktycznie tak jak jest napisane w ulotce. Polecam każdemu kto ma doskwierające bóle mięśni i stawów.


W najbliższych dniach będziecie mogli przeczytać recenzję z pozostałych produktów jakie otrzymałam do przetestowania dzięki QPHARMA, a na chwile obecną życzę wszystkim miłej i udanej majówki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz