czwartek, 13 kwietnia 2017

Dziś chciałabym wam opowiedzieć o panthenol żel firmy Gorvita, który łagodzi podrażnienia skóry:
-spowodowane nadmiernym opalaniem i różnymi czynnikami zewnętrznymi
-po ukąszeniach przez owady
-"poparzenia" przez meduzy itp.
-kuracja odżywczo-regenerująca (skóra sucha, ze skłonnością do alergii).

Niestety jest dopiero wiosna, a pogoda nie najlepsza więc nie mam możliwości przetestowania na wszystkie dolegliwości. Zdążyłam przetestować na ukąszenia komarów. Pojedyncze już się budzą i niestety pogryzły mocno mojego synka. Chwilę po nasmarowaniu synek przestał narzekać na swędzenie. Ja osobiście stosuję żel na suchą skórę na łokciach i muszę przyznać, że skóra nie jest już popękana i przesuszona.Ogólnie, żel ma dość gęstą konsystencję przez co bardzo łatwo się go aplikuje. Zapach jest orzeźwiający i bardzo delikatny. Opinia moja dotycząca żelu firmy Gorvita jest jak najbardziej pozytywna, a na pewno nie raz się przyda choćby na komary. Bardzo duża zaletą jest to, że można go stosować nawet u dzieci.
W kolejnych dniach przedstawię kolejne produkty jakie otrzymałam od Gorvita.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz