niedziela, 8 października 2017

No i nadszedł czas na ostatni produkt od DIAGNOSIS, którym jest szampon z olejem arganowym do codziennej pielęgnacji GlySkinCare. Szampon wzbogacony jest o olej agranowy, który zapewnia naszym włosom długotrwałe nawilżenie. Wystarczy nanieść niewielką ilość szamponu na włosy i delikatnie masować by uzyskać pianę. Kosmetyk jest bardzo wydajny i naprawdę świetnie się pieni. Ponoć nie jest prawdą, że im lepiej się pieni to tym lepiej myje, ale ja i tak osobiście strasznie lubię gdy podczas mycia mam sporo piany. Zapach szamponu jest bardzo przyjemny i delikatny co poprawiam nam zdecydowanie komfort mycia włosów. Zawarte są w nim także inne cenne składniki, na przykład takie jak: keratyna, panthenol, białko pszennicze, aloes, dzięki którym nasze włosy mają zdrowy wygląd i piękny blask. Po regularnym stosowaniu zauważyłam bardzo znaczącą różnice, a mianowicie chodzi mi o rozczesywanie. Mam włosy średniej długości ale z natury bardzo się plączą i mam po umyciu problem z ich rozczesaniem. Korzystając z szamponu Argan Oil problem sam się rozwiązał. Dla mnie jest to bardzo ważny atut bo przecież przy trudnym rozczesywaniu wyrywamy, łamiemy włos przez co kondycja i zdrowie ich znacznie się pogarsza. Myślę, że jest to problem wielu kobiet, jeśli chcecie sobie z nim szybko i bez większych starań poradzić zachęcam do zakupu szamponu Argan Oil marki GlySkinCare. Kolejną rzeczą, o której chciałabym jeszcze napisać jest fakt, że po każdym umyciu włosy są delikatne w dotyku i mają świeży oraz zdrowy wygląd. Nic nie dodaje nam tak pięknego wyglądu jak zadbane i zdrowe włosy, które możemy mieć dzięki temu fantastycznemu kosmetykowi. Ja jak najbardziej oceniam to testowanie na pozytywne i zachęcam także innych do zakupu i spróbowania gdyż efekt jest rewelacyjny.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz