niedziela, 8 października 2017

Kolejny produkt jaki miałam przyjemność testować dzięki współpracy z DIAGNOSIS to krem nawilżający do twarzy Hydrotone Lite z kwasem hialuronowym 50 ml GlySkinCare. Jest to lekki krem do twarzy i szyi na dzień i na noc. Bardzo przyjemnie się rozprowadza i szybko wchłania nie pozostawiając tłustej i nieprzyjemnej warstwy. Stosowany może być do cery tłustej i normalnej. Kosmetyk nie zawiera substancji zapachowych przez co nie podrażnia. Opakowanie kremu nie jest za duże gdyż 50 ml, ale wystarcza na długo.Jest bardzo wydajny i niewielka ilość wystarczy do nakremowania. Zawarty w kremie kwas hialuronowy ma na celu łagodzić uczucie przesuszenia skóry. Stosowałam krem około dwóch tygodni i niestety nie spełnił moich oczekiwań. Pomimo tylu zalet jak konsystencja, wchłanianie itp. niestety miejscami mam uczucie jakby skóra nie do końca była odpowiednio nawilżona. Nie chce krytykować całościowo kremu gdyż po prostu prawdopodobnie nie jest odpowiednio dobrany do mojej cery. Postanowiłam podarować go do przetestowania mojej mamie by sprawdzić jakie wrażenia będzie miała. Krem jednak jest dostosowany bardziej do jej typu cery. Stwierdziła, że świetnie nadaje się także jako baza pod makijaż. Nawilżenie jest odpowiednie, a skóra delikatna i miękka po regularnym stosowaniu.
Podsumowując niestety nie mogę pochwalić kremu ale nie dlatego, że jest złym kosmetykiem tylko nieodpowiednio dobranym do mojego typu cery. Wybierając krem i czytając opis sądziłam, że będzie się świetnie nadawał ale niestety pomyliłam się. Natomiast okazało, że moja mama może powiedzieć o kremie nie dość, że same pozytywne rzeczy to jeszcze jest idealnie dobrany do jej cery.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz