piątek, 6 października 2017

Dziś zacznę od kosmetyku, który naprawdę bardzo mi zaimponował i jestem nim wręcz zachwycona. Jest to mianowicie emulsja do twarzy z kwasem glikolowym 10 % - 100 ml. Emulsję możemy zakupić na stronie DIAGNOSIS. Emulsja jest przeznaczona do cery normalnej i tłustej. Ja osobiście mam tym cery mieszanej ale także świetnie się sprawdza. Lotion Lite 10 to peelingująca emulsja na noc. Przed zastosowanie musimy wstrząsnąć buteleczką. Przy pierwszym stosowaniu zalecane jest aby emulsję nałożyć na 2 godziny i zmyć. Następnie obserwujemy przez 24 godziny czy nie ma żadnych podrażnień, jeśli nie to nakładamy ją na całą noc. Po nałożeniu kwas glikolowy może wywołać łagodne uczucie mrowienia lub zaczerwienienie skóry. U mnie skóra w ogóle się nie zaczerwieniła, a zamiast mrowienia czułam dość nieprzyjemne pieczenie. Pomimo dyskomfortu jaki odczuwałam postanowiłam przeczekać. Efekt taki trwał przez kilka minut i wszystko ustąpiło. Nie należy stosować emulsji na uszkodzoną skórę. Bardzo ważne jest także aby stosując Lotion Lite 10 jak i inne kosmetyki złuszczające by pamiętać o nakładaniu kremu z filtrem 30 oraz unikać opalania. Kosmetyk jest naprawdę bardzo silnie działający. Już po pierwszym stosowaniu widziałam znaczące różnice na cerze. Regularne stosowanie naprawę świetnie oczyszcza i złuszcza. Emulsja idealnie likwiduje wszelkiego rodzaju wypryski, krosty itp. Miałam na buzi kilka drobnych blizn, które po regularnym stosowaniu naprawdę w  większej ilości przestały być widoczne. Cera jest naprawdę świetnie oczyszczona, likwiduje zaskórniki i oczyszcza pory co jest bardzo widoczne już o pierwszym zastosowaniu. Rano po zmyciu emulsji dobrze jest zastosować pomimo filtru jakieś serum silnie nawilżające bądź odżywiające gdyż emulsja powoduje lepsze przenikanie składników aktywnych zawartych w kosmetykach w głąb skóry.
Skóra po kilku zastosowaniach zaczęła się łuszczyć i delikatnie schodzić co jest normalnym procesem przy tak silnym złuszczaniu. Polecam każdej osobie, która ma problem z  jakimikolwiek  zanieczyszczeniami cery oraz nadmierne wydzielanie sebum. Kosmetyk jest naprawdę dobrej jakości, a co najważniejsze jest po prostu skuteczny.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz