środa, 6 września 2017

Niedawno miałam przyjemność natknąć się na produkty firmy OHONATURA. Produkty charakteryzują się wyjątkowymi walorami smakowymi, a także najwyższą jakością. Cechy, które wyróżniają firmę:
- nie dodają cukru ani żadnych substancji słodzących, jednak batony są naturalnie słodkie
- nie dodają konserwantów, barwników, polepszaczy smaku, ani żadnej tak zwanej "chemii''
- nie dodają produktów pochodzenia zwierzęcego- batony są wegetariańskie, wegańskie
- batony są bezglutenowe
- batony mogą spożywać także między innymi dzieci, kobiety w ciąży, sportowcy, osoby z różnymi problemami zdrowotnymi.
Produkty można zakupić w sklepach stacjonarnych oraz online. Na stronie znajdziemy spis miejsc stacjonarnych gdzie możemy zaopatrzyć się w produkty. Ja postanowiłam spróbować i zakupiłam:
- Malaika
- Mauro
- Aria
- Niko
- Totobi
- Pakuri
- Bambuczi banany suszone z surowym kakao.
Jeśli chodzi o mnie mam uczucia dość mieszane. Są to produkty idealne nadające się dla osób będących na diecie bądź prowadzących zdrowy styl życia. Produkty nie smakują jak przeciętne słodkości jakie mamy dostępne w marketach. Jak dla mnie jedne są bardziej smaczne inne mniej. Moim faworytem jest Malaika oraz Bambuczi. Batony jak i banany są świetną alternatywą na szybką przekąskę między posiłkami by szybko zabić głód. Bardzo lubię mieć w torebce coś co po zjedzeniu da mi energii i sił na najbliższe chwile. Przyznaję, że produkty w smaku są dość nietypowe i raczej traktuje je jako przekąskę na zabicie głodu niż jako zabicie tak zwanej chandry czy ochoty na coś słodkiego. Jeśli chodzi o smak nie do końca mi odpowiada ale patrzę na produkty bardziej praktycznie. Polecam je każdemu, kto chce zrzucić zbędne kilogramy a jest łasuchem na słodycze. Są to produkty naprawdę o bardzo ciekawym składzie. Polecam takie przekąski dla waszych maluchów, które najchętniej nie jadłyby nic poza słodkościami. Takie przekąski stanowczo są zdrowsze i lepsze dla dzieci niż puste kalorycznie smakołyki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz