środa, 6 września 2017


Kolejna paczka z ciekawej współpracy dzięki BIOFIX. Jest to bardzo ciekawa firma, której misją jest produkcja herbat o jak najwyższej jakości na bazie naturalnych surowców. Biofix jest przedsiębiorstwem zajmującym się produkcją herbat owocowych, ziołowych oraz konfekcjonowaniem suszy i suszarnictwem. Co bardzo ciekawe Biofix jest pierwszym producentem herbat owocowych w Polsce. Bardzo dużym atrybutem jest fakt iż wszystkie produkty powstają z naturalnych surowców, które pozyskują z własnych plantacji sadowniczych.                                                                                Bardzo mnie ta współpraca ucieszyła gdyż jest to kolejny ciekawy produkt do poznania, a także dzięki niemu mogę wzbogacić swój blog o kolejną ciekawą recenzję. Powiem szczerze, że jak tylko otrzymałam pakiet herbat moi synkowie codziennie domagają się pić tylko herbatę. Ja także jestem bardziej skłonna do tych pysznych owocowych herbat, gdzie wcześniej raczej nie byłam ich zwolennikiem. W skład pakietu wchodzi 6 smaków herbat każdej po 10 saszetek. Smaki jakie otrzymałam to żurawina, dzika różna, poziomka, malinowa, wieloowocowa, wiśniowa.                                                             Herbaty bardzo szybko się zaparzają i każda z nich ma bardzo ładny i wyrazisty kolor. Nie jest to najważniejszy atut ale ja jak i większość osób lubię jak coś wizualnie lepiej wygląda. Każdy smak jest bardzo wyrazisty i dokładny. Pijąc bardzo łatwo jest   rozpoznać z jakim smakiem mamy właśnie do czynienia. Każda herbata ma na prawdę bardzo mocny aromat i pyszny smak. Jeśli chodzi o mnie moim faworytem stanowczo jest wieloowocowa i poziomka aczkolwiek inne smaki także są rewelacyjne. Natomiast moim dzieciom nie robi różnicy jaki smak gdyż każdy dla nich jest tak samo smakowity. Szczerze polecam herbaty Biofix nie tylko ze względu na ich fantastyczny smak i aromat ale także ze względy na skład. Niestety na rynku jest coraz więcej produktów nafaszerowanych składnikami, które zamiast nam pomagać po prostu szkodzą. Ta firma stawia nie tylko na smak ale także na jakoś produkowanych towarów. Jeśli chcecie wypić pyszną ale i także zdrową herbatę zachęcam was do zakupów na stronie Biofix.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz