czwartek, 28 września 2017

Dziś chciałabym wam przedstawić fantastyczne kosmetyki marki REVERS. Jest to młoda Polska firma posiadająca w swoim asortymencie wysokiej jakości kosmetyki dla kobiet jak i zarówno dla mężczyzn. Do przetestowania otrzymałam:
- puder bambusowy Bamboo Derma Fixer
- puder matujący Skin Matte
- pomadka do ust Wather Shine nr 13
- dwa lakiery do paznokci Diva z efektem żelu nr 66 i 67.
Paczka muszę przyznać, że bardzo mnie zaskoczyła patrząc na jej skład.Wiele bardzo ciekawych produktów przez co nie mogła się doczekać by zacząć testowanie.
Testowanie rozpoczęłam od pudru bambusowego Bamboo Derma Fixer. Czytając opis tego wspaniałego kosmetyku wręcz nie mogłam się powstrzymać by nie wziąć się za jego testowanie od razu. Puder posiada najwyższy stopień matowienia cery, czyli idealnie dla mnie od razu sobie pomyślałam. Jest on szczególnie polecany do cery tłustej i mieszanej. Działa także antybakteryjnie, przeciwtrądzikowo, łagodzi podrażnienia oraz reguluje pracę gruczołów łojowych. Ja dokładnie mam cerę mieszaną więc nie jest łatwym zadaniem by dopasować kosmetyk taka by dobrze zmatowił skórę ale także jej nie wysuszał. Zaczynając makijaż nakładam pierw fluid,który stosuję na co dzień a następnie na niego puder bambusowy. Przyznaję, że wygląda rewelacyjnie. W bardzo prosty sposób się go aplikuje i beż żadnych obaw, że nierówno go rozłożymy. Jest to kosmetyk, który świetnie nadaje naszej cerze delikatny i naturalny wygląd bez tworzenia tak zwanej "maski". Jest on wręcz stworzony do idealnego wykończenia makijażu. Produkt jest godny polecenia dla profesjonalistów jak i początkujących, zaczynających swoją przygodę z makijażem. Po nałożeniu puder optycznie zmniejsza pory co jest kolejnym jego atutem. Można go łączyć z różnymi kosmetykami, a także z innymi firmami i zawsze sobie świetnie razi. Odkąd otrzymałam kosmetyki REVERS puder Bamboo Derma Fixer zawsze jest zemną. Mam go zawsze w torebce na wypadek gdybym chciała w szybki sposób poprawić makijaż.Gdy tylko czuję, że skóra zaczyna robić się miejscami tłusta od razu delikatnie poprawiam makijaż pudrem bambusowym i znów makijaż wygląda świeżo. Nie dość, że świetnie kryje nadając naturalnego wyglądy i matowi idealnie skórę to utrzymuję się doskonale przez dobrych kilka godzin. Jestem bardzo zadowolona i na pewno jak tylko się skończy zakupię go. Warto inwestować w kosmetyki, które na prawdę są skuteczne i w dodatku proste w zastosowaniu. Będzie to na pewno kosmetyk zawsze znajdujący się w moim asortymencie.                                    

Oczywiście jak by wyglądał makijaż bez pięknego koloru na ustach, także postanowiłam uzupełnić makijaż pomadką Wather Shine nr 13. Pomadka posiada delikatną kremową konsystencję. Już po pierwszej aplikacji pięknie pokrywa i wyrównuje usta. Odcień to piękny i intensywny róż przez co od razu przypadł mi do gustu. Pomadka naprawdę spektakularnie się błyszczy i utrzymuje na ustach przez kilka godzin. Jeśli ktoś woli raczej pomadki mat wystarczy delikatnie odcisnąć usta w chusteczkę higieniczną przez co pomadka jest nadal wyrazista i piękna ale mniej błyszcząca. Ma ona także piękny, lekki zapach co powoduje, że z większą przyjemnością się ją nakłada. Pomijając fakt, że kolor jest piękny, idealne kryje i efektownie długo trzyma się na ustać to chciałabym także powiedzieć, że świetnie nawilża i wygładza usta. Nie wystarczy nadać kolor ustom gdy te są spierzchnięte i suche, a także trzeba je odżywić i nawilżyć. Tak właśnie się dzieje po nałożeniu Wather Shine. Praktyczna, nowoczesna, efektowna i spektakularna pomadka, którą z czystym sumieniem polecam każdej kobiecie chcącej mieć pięknie podkreślone usta. Jest to drugi kosmetyk firmy Revers, na którego nie można powiedzieć nic złego wręcz przeciwnie.... same atuty i zalety. Polecam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz