środa, 23 sierpnia 2017

Przedstawiam wam już ostatni kosmetyk jaki otrzymałam w ramach współpracy z CREDOPR. A konkretnie jest to żel Anticellulitis, w którego skład wchodzi zielona herbata, kofeina, ekstrakt z alg kapsaicyna. Preparat ma za zadanie przyśpieszać spalanie tkanki tłuszczowej, spłycać zmarszczki i rozstępy. Nie można stosować na skórę uszkodzoną oraz na błony śluzowe.
Jest to najgorszy kosmetyk niestety jaki miałam możliwość testować od momentu założenia bloga. Producent ostrzega, że jest możliwe lekkie zaczerwienienie i chwilowe uczucie ciepła lub pieczenie naskórka. Niestety mija się to trochę z prawdą. Po nałożeniu ciało może i było lekko zaczerwienione ale dodatkowo bardzo mnie szczypało. Przez kilka dni używałam żel dwa razy dziennie ale pieczenie nie odchodziło i zaczęłam stosować raz. Niestety każda aplikacja jest bardzo nieprzyjemna i sprawia wielki dyskomfort. Pieczenie wcale nie mija po chwili jak napisał producent. Mi mijało po około 30 minutach więc naprawdę nie łatwo jest to wytrzymać. Stosując preparat ponad dwa tygodnie nie zauważyłam żadnych zmian ani ubytku tkanki tłuszczowej. Kompletnie nie polecam kosmetyku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz