sobota, 19 sierpnia 2017

 Otrzymałam ostatnio do przetestowania kilka produktów dzięki CREDOPR. Dokładnie są to kosmetyki firmy GorVita:

- olej kokosowy w żelu
- maść z żyworódki
- spray na zmęczone nogi chłodzący
- żel Anticellulitis.

Testowanie zaczęłam od razu od oleju kokosowego w żelu. Bardzo lubię zapach kokosa więc byłam go bardzo ciekawa.
Muszę przyznać, że jest to na pewno mój faworyt jeśli chodzi o produkty tej firmy. Olej posiada bardzo fajną konsystencję, podobną do balsamu. Bardzo łatwo się go rozprowadza i naprawdę pięknie pachnie kokosem. Skóra już po chwili jest świetnie nawilżona i delikatna.
Działanie żelu związane jest z naturalnymi właściwościami oleju kokosowego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej. Składniki te mają przyśpieszać proces odnowy naskórka podrażnionego różnymi czynnikami zewnętrznymi między innymi mikrouszkodzeniami mechanicznymi.
Olej kokosowy bardzo szybko się wchłania pozostawiając skórę świetnie nawilżoną i delikatną. Zapach kokosa czułam na skórze prawie przez cały dzień. Delikatny, słodki zapach utrzymujący się tak długo na skórze to marzenie każdej kobiety. Już po tygodniu stosowania skóra jest świetnie zregenerowana i nawilżona. Jestem naprawdę bardzo zadowolona z działania kosmetyku, gdyż tak jak napisali producenci faktycznie sprawdza się w 100%.
Olej kokosowy można także stosować na włosy i skórę głowy.  Ma na celu łagodzenie podrażnień, poprawę kondycji włosów oraz pomaga w walce z łupieżem. No i niestety w tym zastosowaniu olej jak dla mnie w ogóle się nie sprawdza. Do ciała jest dla mnie kosmetykiem idealnym ale na skórę głowy i do włosów jak dla mnie się nie sprawdza. Nie zauważyłam żadnej poprawy jeśli chodzi o włosy, a wręcz przeciwnie. Po umyciu włosy są dość ciężkie, oklapnięte i wyglądają jak przetłuszczające się.
Podsumowując olej kokosowy w żelu stosowany jako balsam do ciała bądź krem do cery jest dla mnie środkiem idealnym. Jeśli chodzi o zastosowanie na włosy i skórę głowy to nie polecam. Niestety nie da się mieć dwóch kosmetyków w jednym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz