wtorek, 6 czerwca 2017


























Dziś moi drodzy będę pisać także o kosmetykach BINGOSPA ale tym razem będą to kosmetyki do włosów, a mianowicie szampon oraz kuracja w postaci maski.
Szamponowe serum keratynowe 100% Bingospa to naturalna proteina zawierająca aminokwasy, oligopeptydy i białka budujące strukturę włosów. Substancje wchodzą w skład keratyny wnikają w strukturę włosa, wbudowują się w uszkodzone miejsca osłonek włosów i dzięki temu zwiększają ich sprężystość i objętość. Na powierzchni włosów keratyna tworzy koloid i działaniu ochronnym- zabezpiecza przed szkodliwym działaniem farb do włosów i innych preparatów.
Keratyna ma szczególną właściwość polegającą na wnikaniu do wnętrza włosa i wbudowania się w strukturę łodygi włosa.
Po zastosowaniu szamponowego serum Bingospa nie jest konieczne stosowanie dodatkowych preparatów.
Muszę otwarcie powiedzieć, że jest to bardzo dobry szampon do włosów, a nawet bym powiedziała, że jeden z lepszych jakie miałam okazję stosować. Włosy są świetnie odżywione i nawilżone co widać już po pierwszym zastosowaniu. Moje włosy po umyciu są zawsze mocno puszyste i wymagają prostowania gdyż bez tego mam problem z ułożeniem ich. Stosując oto ten wspaniały szampon mogę zrezygnować z prostownicy. Włosy mają ładną objętość ale nie są puchate i sterczące. Od razu widać poprawę kondycji włosów. Bardzo są podatne na układanie jak i nie ma problemu z ich rozczesywaniem.
Szampon można stosować sam bez żadnych odżywek czy masek ale ja i tak uwielbiam na mokre włosy nałożyć maskę BINGOSPA, a mianowicie kurację do włosów 40 aktywnych składników. Maskę nakładamy na mokre włosy, pozostawiamy na kilka minut i dokładnie spłukujemy. Oba te kosmetyki w połączeniu ze sobą naprawdę działają cuda. Maska niesamowicie odżywia włosy i je wzmacnia. Włosy stają się lśniące,a w dotyku jak by miały delikatną powłokę przez co nie kołtunią się i nie ma problemu z rozczesywaniem. Ja niestety borykam się co jakiś czas z łupieżem ale odkąd stosuję kurację występuje on w śladowych ilościach. Co najważniejsze maska nie obciąża włosów.
Kuracja zawiera roślinny kompleks ponad 40 aktywnych składników, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komórek włosa i skóry głowy. Dzięki nim kuracja Bingospa do włosów:
- wzmacnia cebulki włosów,
- zapobiega wypadaniu włosów, działa ochronnie, głęboko oczyszcza skórę głowy,
- działa przeciwtrądzikowo i przeciwłupieżowo,
- reguluje nawilżenie,
- reguluje wydzielanie sebum,
- likwiduje podrażnienia skóry,
- neutralizuje wolne rodniki,
- poprawia ukrwienie skóry głowy,
- chroni naturalny odcień włosów.
Oba kosmetyki można stosować oddzielnie ale jak dla mnie w połączeniu są idealne. Kosmetyki są bardzo wydajne, a cena uważam na każdą kieszeń. Jak wcześniej już pisałam są to jedne z lepszych kosmetyków do włosów jakie miałam przyjemność używać więc jak najbardziej moja opinia jest pozytywna i naprawdę polecam.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz