czwartek, 20 lipca 2017

Przez ostatnich kilka dni miałam przyjemność testować kilka produktów marki GOSH. Testowanie zaczęłam od Volume Serum Mascara z ekstraktem z mniszka lekarskiego, wyraźnie przedłuża i pogrubia rzęsy już po kilku pociągnięciach szczoteczki. Unikalna formuła sprawia, że maskara rekomendowana jest dla rzęs przedłużanych i sztucznych.
Szczoteczka maskary jest w kształcie dwustronnego grzebienia. Jedna strona jest z dłuższymi ząbkami, a druga natomiast z krótszymi. Malując rzęsy korzystałam z obu stron. Przyznaję, że początkowo nie byłam zbyt pozytywnie nastawiona gdyż raczej wolę szczoteczki bardziej klasyczne. Ale zostałam bardzo miło zaskoczona. Rzęsy są świetnie rozczesane. Malując tuszem marki Gosh mamy możliwość uzyskania naprawdę pięknych rzęs, prawie jak sztucznych. Tusz naprawdę świetnie wydłuża, rozczesuje i pogrubia rzęsy. Bardzo fajna i ciekawa jest także jego konsystencja. Jest bardzo delikatna i trochę jakby kremowa.
Pierwszy raz miałam przyjemność używać kosmetyki tej firmy i jestem naprawdę zadowolona. Jeśli chodzi o mnie ten kosmetyk będzie już zawsze znajdować się w mojej kosmetyczce. Polecam każdemu kto ma cienkie i krótkie rzęsy. Za pomocą tej maskary każda kobieta może mieć pięknie i efektownie podkreślone oko.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz