środa, 26 lipca 2017

Ostatnie produkty jakie miałam okazję przez ostatni czas testować firmy Gosh to pędzel do konturowania twarzy 013 oraz paleta do konturowania 4w1.
Paleta do konturowania stanowczo jest moim faworytem. W sieci możemy znaleźć bardzo dużo filmików dotyczących konturowania twarzy ale i tak mnie to nigdy nie skusiło do zakupu takich kosmetyków. Tym bardziej się ucieszyłam dostając możliwość testowania.
Paleta do konturowania 4w1 to zestaw składający się z podwójnego bronzera, rozświetlacza oraz różu. Rozświetlacz nadaje skórze blasku, róż dodaje świeżości i zdrowego wyglądu, natomiast bronzer doskonale sprawdza się podczas konturowania owalu twarzy. Paletka posiada fantastyczną pigmentacje, która zapewnia nam równomierną aplikację. Największą zaletą produktu jest pudrowa formuła przez co z łatwością możemy rozetrzeć na twarzy i nadać naturalny efekt. Kosmetyk jest naprawdę bardzo trwały, bardzo ważne jest także, że nie osypuje się. Przyznaję, że konturowanie twarzy z dobrym kosmetykiem nie jest tak trudne jak mi się wydawało. Polecam każdej pani kochającej dobre kosmetyki i piękny wygląd. Dodatkowo modelowanie twarzy ułatwił mi pędzel do konturowania. Jest on średniej wielkości ze skośnie ułożonym, syntetycznym włosiem. Służy on do aplikacji pudrowych kosmetyków: bronzera i rozświetlacza. Pędzel jest świetnie wyprofilowany więc z łatwością możemy wykonać makijaż.
Gdy mam możliwość testować tak fantastyczne produkty coraz bardziej utwierdzam się w tym jak bardzo ważne jest by kosmetyk był bardzo dobrej jakości. Niestety porządnego makijażu nie wykonamy byle czym. Dla tego polecam jak najbardziej kosmetyki firmy Gosh gdyż są świetnej jakości oraz są bardzo wydajne. Moje doświadczenie z tą marką jest bardzo pozytywne i cieszę się, że miałam możliwość ich testowania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz