czwartek, 30 marca 2017


 Mam okazję testować Jogurty Bio dzięki rekomenduj.pl z czego jestem bardzo zadowolona gdyż jogurty są naprawdę pyszne. Są lekkie nadające się idealnie jako przekąska między posiłkami i mają duże kawałki owoców. Ogromną zaletą ich jest nieduża słodycz. Są naturalnie i lekko słodkie przez co można zjeść większą ilość i na pewno nas nie zasłodzą i nie zemdlą. Kolejnym plusem tych pyszności jest ich opakowanie. Jest nie wielkie więc możemy je zabrać jako drugie śniadanie do pracy oraz nie musimy martwić się, że nie jogurt nie zostanie jednorazowo zjedzony. Jeśli chodzi o mnie moim faworytem, który urzekł moje serce jest smak owoców leśnych. Muszę przyznać, że jest to jedna z pyszniejszych kampanii jakie dostałam do przetestowania. Jogurty idealnie nadają się na dorosłych jak i dla naszych malców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz