piątek, 18 listopada 2016


Kolejne i ostatnie na dzień dzisiejszy próbki jakie mogę zarekomendować, które otrzymałam to produkty do twarzy firmy Arkana otrzymane ze strony wizaz.pl. 
  • Transform HA Filler Cream- specjalistyczny filler gwarantuje szybkie, trwałe i widoczne efekty odmładzające. Dla cery suchej i zmęczonej. Tak jak napisane krem faktycznie spełnia swoje zastosowanie i śmiało mogę o polecić. 
  • Hydrospheric Light Cream- krem nawilżający, zapewniający ochronę przed odwodnieniem i przesuszeniem skóry. Także jak wyżej opisany krem sprawdza się i ma bardzo fajną konsystencję i szybko się wchłania. 
  • Mandelic + Slicylic Puryfing 10% Cream- wielozadaniowy dermo kosmetyk dla cery tłustej i trądzikowej. Działa złuszczająco i normalizująco, zmniejsza stany zapalne. Niestety moim zdaniem jest to najsłabszy kosmetyk. Ma przyjemną konsystencję ale nie widziałam żadnych zmian na cerze, stan skóry wcale się nie polepszył. Nie miałam stanów zapalnych więc na ten temat nie mogę nic powiedzieć. 
  • Biomimetic Lift Up Cream- ekskluzywny krem dla cery dojrzałej z peptydem ProgelineTM, który re modeluje kontury twarzy, dając wyraźny efekt liftu. Nie jest to raczej krem do mojego typu cery więc poprosiłam mamę o testowanie. Mama zadowolona, krem bardzo dobrze się wchłania minimalizuje efekt "napiętej skóry". Można powiedzieć, że jest zgodny z opisem.
  • Reti Fusion Rich Cream- bogaty krem przeznaczony do intensywnie odmładzającej nocnej kuracji skóry dojrzałej. Ten krem przetestowałam wraz z mama. Obie jesteśmy zadowolone z kremu. To typowo krem na noc, nie wchłania się jak pozostałe, pozostawia lekko tłustą skórę ale bardzo dobrze nawilża. Polecam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz